Kysymys:
Reiät / puuttuvat kerrokset (sisäänvedon jälkeen) 3D-tulostetuissa kohteissa
Nir
2016-01-17 19:27:51 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Tulostetuissa esineissäni on vaakareikiä (kuten alla olevassa kuvassa nähdään): enter image description here

Tämä ei näytä vain huonolta, vaan myös saa objektin murtumaan näyttää.

Tarkastellessani huolellisesti tulostusprosessia huomaan, että vetäytymisen jälkeen on vähän aikaa, kun hotend ei pursota muovia.

Materiaali: PLA, tulostin Robo 3D R1 +, viipale: Cura

üks vastaus:
#1
+9
Nir
2016-01-17 19:27:51 UTC
view on stackexchange narkive permalink

(vastaaminen omaan kysymykseeni)

Ongelma oli Purun etäisyysasetukset Curan edistyneessä välilehdessä, jolloin arvon pienentäminen 1,5 mm: iin ratkaisi ongelman.

Muut ongelmat samalla oireet:

  • osittain tukossa hotend-suutin.
  • väärin määritetyt vaiheet / mm suulakepuristimen moottorille - tämä youtube-video näyttää kuinka testata ja konfiguroida Tämä.


Tämä Q & A käännettiin automaattisesti englanniksi.Alkuperäinen sisältö on saatavilla stackexchange-palvelussa, jota kiitämme cc by-sa 3.0-lisenssistä, jolla sitä jaetaan.
Loading...